Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Mattias - För en gångs skull såg han inte sliskig ut, utan söt. Av någon anledning har han alltid sett lite små sliskig ut när han fått på sig kläder och stylat hår till dansen. Quickstep var riktigt bra tycker jag. Och den där andra dasen var bra j-la sexig.

Claudia - Jag har nog sagt det varje gång, men hon är så himla duktig och så vacker. Bollywood numret var helt fantastiskt. Hade jag ägt några kameler så hade jag mer än gärna varit en av budgivarna för att få hem Claudia och hennes partner till att dansa i mitt vardagsrum när känner mig lite nere.

Sauk - Bra dansat på quickstep. Den andra dansen dansade de säkert jättebra, men den var lite trist tycker jag.

Willy - Jaa. No comments. Nej men, ja.. han dansar ju inte. Helt fel att han är kvar, men det är väl bara att gilla läget. Den andra dansen var inte särskilt bra tycker jag.

Molly - Vilken energi och glädjespruta. Kul att se henne i både en elegant dans och en sprudlande glad dans. Känns lite som Molly i ett nötskal.

Saknade Gudrun lite grann. Jag gillade henne. Jaja. Nu kan man bara hoppas på att det är Willy som åker den här gången.

21.34

-------------------------------------------------------------------------------------

Ojojoj vad mycket känslor det var i tv-rutan. Stefan hade jag lite svårt för, men att han åker ut före Willy är ju helt sinnessjukt. Jag vette fan alltså om jag visste att jag var så mycket sämre än de som röstats ut på löpande band så.. jag vet inte vad.. Jag skulle inte fixa det. Nästan lite skuldkänslor eller nått.

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Jag gillade också Bollywood-dansen. Så härlig! :D

    2010-03-06 | 00:20:11
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: