Börjes barnbarn

föralltid

Bekräftat

Nu är det sommar!
Det bestämde jag och bästavännen på promenaden nyss. Maskrosor överallt, knoppar som slagit ut, fjärilar, varmt, svettigt, rödklöver blad, humlor, bärfisar, andra småkryp, klippt gräs, solskydd, motsatsen till solskydd =P Jag har säkert glömt hälften och det finns givetvis ännu mer.

Framförallt så vill jag bada! Ville bada igår också, men det blev lite sent/mörkt ute. Så panik var det inte =P Det var sjön som låg så stilla och blank som lockade mig. Nu är det värmen. Men älsklingen jobbade tydligen. Visste inte vart han försvann imorse, om det var jobbet eller garaget.

Först måste jag äta. Blir kanske en film till det. Eller nej. Anna Anka. Det tittade jag ju aldrig på igår. Bra bra. Sen vet jag inte. Fick många idéer. Plugga måste jag förstås. Funderade på storstäd. Sola och bada.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: