Börjes barnbarn

föralltid

Hönsparty

Första maj. Smulan vet ju inte vad sovmorgon är, även om jag har försökt att tala om det för henne några gånger. Anyway, så kom hon och väckte mig halv 6. Tjoohoo. Trött var jag, så jag somnade om. Älsklingen försvann iväg och skulle besiktiga bilen och jag vaknade inte förrän bortåt 12-13 tror jag det blev. Tog det väldigt lugnt. Laddade inför...

...hönspartyt! Yes. Det var min älskade storasyster som hade bjudit med mig på tjejkväll tillsammans med sina polare den här gången =) Tiden tickade på väldigt fort där på slutet, men jag hade koll på vad jag skulle ha på med mig och sådär, så jag gjorde mig faktiskt iordning relativt fort ändå. Fick skjuts bort till syrran och där inväntade vi två bruds till innan vi gick iväg till hon vi skulle vara hos. När vi kom dit så började maten fixas.

Tacos!! Mumma. Det åts, dracks, pratades och spelades musik. Senare trillade det in lite mer folk som jag inte riktigt hade någon koll på, men då började det bli dags för utgång. Det blev Woody´s. Haha. Första gången jag besökte det stället. Träffade på farbror, mosters ex sen långt tillbaka och såg några gamla klass/skolkamrater.

Det blev dags att stänga krogen, så då drog vi tillbaka till tjejen vi var hos först och kort efter dök tupparna upp. Där hölls vi tills fåglarna började kvittra utanför. Började så småningom traska hemåt till syrran när tupp-värden inte pallade att "hålla lådan" längre =P Klenis.

Så här sent eller tidigt(?) har aldrig kommit hem från en fest. Vågar inte skriva ut klockslaget. Misstänker iaf att Smulan måste varit förbryllad när hon inte hade mig att väcka på. Men oj vilken kväll det blev. Träffade på trevliga brudar och framförallt fick jag umgås med min storasyster <3

Alldeles för tidigt, efter alldeles för lite sömn, blev det dags att knalla hemåt. Jag skulle ju till badhuset och ha simtävling för mina små. Så här sitter jag nu i badhuset efter tävlingen och komponerar ihop min helg i bloggen. Jag ska ha mina äldre simmare nu senare ikväll, så det är ingen idé att knalla hemåt. Däremot ska jag ta mig upp till max/mcd/sibylla för mat. Vet inte riktigt vad jag är sugen på =/ Mat måste jag ha iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: