Börjes barnbarn

föralltid

Mår lite bättre

Hmm, jag sov runt 10 timmar inatt. Ett bevis på att jag hade feber tror jag. Annars brukar jag nöja mig med 8 timmar. Vaknar av mig själv då. Men jag känner fortfarande av halsen och är lite snorig. Borde inte åka träna. Jag vill. Men jag ska inte. Det har jag lärt mig och står fast vid. Inte träna när man är sjuk. Lugn promenad är okej, så det vill och måste jag ut på idag. Annars får jag myror i kroppen.

Jag har diskat och plockat lite. Pluggat också faktiskt. Jag har läst ut den lilla boken. Ska ta tag i den normalstora boken. Usch och fy. Man känner inte alls press på sig själv när flera kommenterar på facebook att de är igång och skriver "så fingrarna glöder" på sina rapporter. Kul för er (läs: gå och dö!)

Kommentarer

  • June säger:

    SV: Ja, det är lätt att man ångrar sig efteråt. Tråkigt! Medeltidsklänning lät hur fint som helst, det är en väldigt vacker stil. Mycket mer spännande än "vanliga" balklänningar.

    2010-05-05 | 22:05:28
    Bloggadress: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: