Börjes barnbarn

föralltid

Mitt andra hem

Så gott som hela dagen har jag spenderat i mitt andra hem - badhuset. Var där redan vid 13 tiden för att göra lite styrelsejobb. Vid 14 kom det en kille som skulle göra sitt projektarbete med en av grupperna, som jag var med och styrde upp lite. Mer styrelsejobb. Ett kort tränarmöte efter det. Vi ska bli en coachgrupp där vi utbildar varandra. Kan bli riktigt bra! Sen hade jag min lilla grupp, som dessutom har blivit liten också sen vi flyttade upp ett gäng den här veckan. Bara tolv stycken. Hade nio brudar på plats som vi körde teknik med i två grupper. När de slutat så hoppade jag i och simmade själv tills min andra grupp började. 21.45 larmade jag och åkte hem. En heldag som sagt. But I love it.

Kommentarer

  • Ellen (ellerenellen.blogg.se) säger:

    Åh, vad glad jag blir! Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



    Hoppas du har det fint!

    2010-05-17 | 07:38:27
    Bloggadress: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: