Börjes barnbarn

föralltid

Sådär då

Då har jag skickat iväg min 25-åring tillsammans med sin pappa påväg mot min present. Han vet ingenting =P Han fick avslöjat för sig att hans pappa skulle komma och hämta honom ganska tidigt idag iaf. Men inget mer. Haha. Busigt.



Så nu var jag alltså hemma själv. Alldeles för tidigt för en söndag morgon. Funderar på att ta en morgonpromenad i det fina vädret. Hoppas förövrigt att det blir lika fint väder för herrarna.

Badhuset blir det förstås idag. Precis som igår. Igår fick jag smita iväg från kalaset för att vara med och kika lite på medley barnen som jag ska värva till min yngsta grupp. Hela 18 st blev det igår och fler lär det bli nästa vecka.

Men idag är det mina egna grupper och simma lite själv. Härligt.

Kommentarer

  • Emelie <3 säger:

    Hej gull <3



    Gå in och var med och tävla om en Nikon Digital Kamera L110 i min blogg. De enda du behöver göra är att skriva Jag är med och tävlar om sötnosen



    Missa inte chansen!

    Kramis <3

    2010-05-31 | 20:24:32
    Bloggadress: http://ammis.se

Kommentera inlägget här: