Börjes barnbarn

föralltid

Snart helg

Uppe före tuppen imorse. Även om det blev sängen ganska sent. För jag skulle ju banne mig iväg på Body Balance. Det är dynggött! =P Sista gången som det är morgonpass för den här gången. Lämnade i önskelådan att jag vill ha fler gånger. Kvällspassen krockar ju med badhuset tyvärr, så jag kan inte gå på Body Balance annars. Jävligt synd det, för den här omgången/koreografin är supernice. Dessutom är det en sjukt bra start på dagen.

Blev skjutsade på cykel ner till lärcentrum sen. Haha. Det var inte igår! =P Tur för min kurskamrat. Hon behövde uppsökta toaletten och det var ju bara jag i vår grupp som hade passerkort. Lärcentrum likt många andra ställen håller ju stängt en sån här dag. Folk vill vara lediga. Men det får icke vi studenter. Vi skulle träffa Åmål via telebilden och göra en redovisning på vår rapport. Det var ju inte direkt någon överraskning att vi inte kopplades upp automatiskt och när vi kontaktade KAU, så var vi inte ens inbokade överhuvudtaget. Och läraren som påstod att allt var klart.... *suck*

Min rapport saknar fortfarande diskussionsdel och en till källa, men det ska jag fixa när jag kommer hem. De delarna kände jag att jag inte behövde ha till redovisningen. Och det gick jättebra utan kan jag lova.

Snart ska jag tillbaka till Colluseum. Vi ska träffas för att öva dans igen. Vi är äntligen klara med den ena iaf, men vi pratade om att göra ett litet intro och/eller battle. Lite delar till iaf som vi ska trixa lite med idag. Hoppas på lite mer effektivitet idag, så jag kommer hem hyfsat tidigt. Behöver skriva på rapporten, posta min examensval, vill gärna gå en promenad, men framförallt....

...ta helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: