Börjes barnbarn

föralltid

Zumba

Yeeej. Det var roligt =) Drog med mig Emelie dit. Och tydligen så var Zumban sist, så vi var med på någon form av core-pass. Ty mid-power eller något sånt kallades det. Kul. Ja. Men det bekräftade mest hur pass klena magmuskler jag har. Well well. Medan några körde spinning så chillade vi lite. Sen blev det Zumba. Superkul att prova något nytt. Fort som fan gick det. Mycket skratt =D Emelie följd med hem sen och kollade på huset. Pratade lite. På kvällen när älskling kom hem blev det mat och tv - Så mycket bättre och Heartbreak hotell.

Söndag idag. Tog mig upp tidigt och åkte med älskling mot stan, så jag kunde ta mig till badhuset och skriva ut lite papper innan Funky. Funky och Bliss i grannkommunen. Hem och andas lite innan det var dags för badhus. Först yngre gruppen och sen övning med luciatåget. Det var ett samlat gäng den här gången. 52 st totalt, so far, kommer delta i tåget i år =) Börjar längta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: