Börjes barnbarn

föralltid

Dagens prognos

Måste faktiskt skriva om första snön. Det har nog kanske snöat någon natt innan också, men när jag vaknade imorse så låg det snö kvar på backen. Någon dag sen var det spännande väder: solen sken och himlen var blå... och så lite hagel på det =P

Lite sen iväg var jag imorse. Och så ville jag inte trampa på som en galning. Ogillar att cykla när det är snö ute. Så snart får min vita hingst stå i stallet och vänta på våren. Det blir till att åka bussen igen. Chaufförerna saknar mig nog också =P

Redovisningen gick trots allt bra. Lackar smått ur på de som ständigt kör bildspel och spelat in(!) sina röster istället för att prata direkt. Fine, vi fick göra bildspel och det är superbra att göra det. Men spela in rösterna?? Och varje gång! Dåligt är också att inte ens alla är med och pratar på inspelningen.

Vi körde på klassisk muntlig redovisning med pappersanteckningar som fladdrade pga nervositeten =P Det är inte så farligt att redovisa, men lite nervös blir man allt ändå. Det hör till. Det är så skönt att vi är så samspelta i vår grupp. Så som sagt, det blev riktigt bra.

Cyklade hemåt och kirrat mat. Tänkte kolla på Robinson nu i efterhand på älskade play, men skiten bara hackade och hängde sig. Provade att kolla på Lyxfällan istället. Ryktet kom från flera håll om att intelligensnivån var hög... *harkel* NOT! Underhållning absolut. Samtidigt som det är lite undervisning. How not to do, liksom.

Skippar nog spinningen idag. Tar nog en långpromenad istället i det sköna vädret. Sol, blå himmel och biter-i-kinderna kallt. Love. Sen kommer älskling hem =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: