Börjes barnbarn

föralltid

Danshelg

Funky Kidz både lördag och söndag, som vanligt. I lördags tränade vi dessutom till instruktörsdansen. Trevligt trevligt att vara brudarna. Den här terminen lyckades vi dansa igenom en hel dans på 30 min istället för typ flera timmar =P Söndagar är det ju lite Bliss också. Och i torsdags var det ragga. Missade streeten. Och det var inte på helgen. Men dans var det. And I love it.

Lördagskvällen var det chill med älskling framför tvn. Trötta som få var vi, och höll på att slockna båda två mitt i filmen. Men vi höll ut till slutet =P Idag var det ju badhus också. Lite besök ifrån Simons mor och Krister. Och sen blev det förlovningsfika hos bror min =D Trevligt att sitta alla syskon samlade. Sällan det händer. Men i december kommer det ske igen, med råge! Syskonfest =P Lite chill hemma nu med älskling, men jag ska strax lägga mig. Ska plocka upp/hålla fast vid rutinerna om att komma upp hyfsat tidigt. Plugg plugg plugg liksom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: