Börjes barnbarn

föralltid

Plugg plugg

Klart jag åkte iväg och dansade =P Men jag kände mig smått förvirrad. Sofia hade ju bytt ut majoriteten av danserna. Jag var helt lost. Kul var det i vilket fall som helst =P Hjärnan fick jobba lite också.

Idag då. Fick besked på två uppgifter. Matteuppgiften om huvudräkningsstrategier blir det komplettering på. Min första komplettering nånsin. Grattis. Åh men tack. J-la skit uppgift var det också så. Men det ska allt jag och min triogrupp fixa till.

Kort efter fick jag besked om min enskilda svenska uppgift. Godkänd! =) Fina kommentarer blev det också. Kunde gjort ett bättre avslut dock. Den var i kortaste laget. Kunde lätt ha utvecklat mer (Om man haft motivation och energi till det)

Btw, så lämnade jag ju in min andra svenska uppgift igår =P Innan jag åkte till dansen. Den togs in direkt för granskning. Ujujuj. Får se hur det går på den.

Både idag och igår har jag och mina lärcenterkamrater tragglat med en gruppuppgift om IKT - informations- och kommunikationsteknik. Har väl gått sådär. Jag tror vi har lyckats tolka uppgiften på tre olika sätt, men vi ska nog få ihop det till en helhet.

Mycket plugg-prat nu. Och det kanske är bra? Ett tecken på att jag får något gjort. Jag har faktiskt läst på en hel del till seminariet. Duktig flicka =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: