Börjes barnbarn

föralltid

Robinson wtf

Riktigt kul att det har börjat igen, men vad i helvete är det för folk som har sökt och lyckats tagit sig in i programmet??!! Käre nån!

Stackaren Erik lyckades få 3 (och en halv?) latmaskar i sitt lag som bara ligger och solar. Visserligen valde han lagt själv, men inte fan visste han då att de han valde var HELT värdelösa. Moa, bästa tjejen, åker ut för att de klena jävlarna har paktat ihop sig. Hon får inte en andra chans..

Men det får fröken gnällspik, som gått och klagat, grinat och inte ens ätit någon mat under de dagar de varit på ön. Stackars lilla fröken hade inte ens en handduk buuhuu huuu... Hon tycker inte ens om skog. Vad i helvete söker man till Robinson för då?!! HON.. hon av alla får en andra chans, och dessutom tar den!



Well well..
Lyckade komma igång med läsningen lite grann iaf. Knappast tillräckligt, men det går duga. Sen fick jag trappa som en galning på min vita hingst till badet. Yngsta gruppen. Sen fick jag trappa som en galning igen till dansen <3 Provade på både street och ragga. Älska dans! Det var helt underbart. Perfekt. Får se hur det bli med tiden nu bara. Antingen så kommer streeten flyttas eller så flyttas ragga. Flyttas ragga, så kanske jag kan vara med på det också =D Annars blir det bara street den här terminen. Får se, får se.. Lyckades iaf dra med mig hela fyra stycken polare =P Det var inte illa! Och tur var väl det. Annars hade vi bara varit två st på street.

Dags för sängen. Föreläsning imorgon. Inte särskilt laddad just nu. Skulle hellre vilja sova ut. Eller iaf sova tills jag vaknar. Inte behöva gå upp när klockan ringer. Vilket är alldeles för tidigt. Godnatt då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: