Börjes barnbarn

föralltid

Sunday

Funky kidz och Bliss. Lovelt, men jag var sjukt seg.

Badhus, som för övrigt gick helt galant. Ordnat ny tid till min äldre grupp och i den yngre har vi flyttat upp sju st, och har nu en mindre och behändigare grupp. De simmade riktigt bra idag. Mina kollegor var great. Ordnat nya smågrupper och planeringen fungerar.

Plugga. Segstartat som vanligt. Annars vore det ju inte jag liksom =P Well well. Kom igång tillslut. Läste klart boken. Bland de bättre jag har läst i kursen. Den borde ingå i absolut första kursen man läser eftersom den gav tips på hur man blir en bättre läsare. Kladdade ner mina tankar och blev nöjd med resultatet. Iaf det skriftliga resultatet. Min muntliga del på seminariet till veckan på de två kommande innedagarna kommer bli en helt annan historia.

Imorgon ska jag till VFU skolan och börja med två andra uppgifter. Känner mig seriöst dränkt i uppgifter just nu. Det är helt galet. Tänk om man hade varit lite mer planerad i början av kursen. Men det är lätt att vara efterklok. Det kommer allt gå bra. Jag hade till och med sånt flyt att boken som jag saknar finns inne på biblan(!) Hoppas flytet håller i sig till imorgon när jag ska hämta den bara. Så inte någon jävel kommer och snor den två minuter före mig.

Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: