Börjes barnbarn

föralltid

Långpromenad

Internet fungerade definitivt bättre. Tur det. Vet inte vad jag hade avreagerat mig på annars =P

Igår fick vi äntligen gå in till badet och simträna! Woohoo! =D Efter x antal landträningar så öppnadet badet igen. Det var skitigt så in i **** men vattnet gick att simma i. Och det var ju det som var det viktiga. Mina 21 simmare, som de var igår, var mycket glada för det. Direkt efter badet blev det styrelsemöte. Ett ganska roligt sådant blev det också =)

Idag har jag inte fått värst mycket gjort. Iaf inte sånt som jag kanske borde ha gjort. Det blev iaf en låååång skön promenad runt Fisksjön. Det var jag och djurlivet som var ute kan jag säga. Jag hittade spår av Ekorre, såg en bebisgroda, skrämde slag på ett rådjur och störde kossorna när de stod och åt. Haha. Jag har aldrig kännt mig så utstirrad nångång. Bortåt 10 kossor som stod och glodde på mig där jag kom och gick =P

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: