Börjes barnbarn

föralltid

Mina barn


 

Inte biologiska förstås, utan mina barn jag har på fritiden i simningen och på Funky. De små gullungarna. Det bara sprutar energi och kärlek om dom.

Igår hade jag uppstart med Funky. Lite nervöst som vanligt, men det gick jättebra. Några har fortsatt och så var det ett gäng nya. En kille var med också =)

Nu kom nyss hem från min yngsta simgrupp. Det blev mestadels lek idag. Men himla roligt var det =) Jag var med och lekte lite =P Nästa vecka får vi förhoppningsvis gå in i bassängerna och simma igen. Underbart. Man känner ju att man är på fel "underlag" om man säger så.

Imorgon ska jag till universitetet. Dags för de första innedagarna. Och jag kan väl säga att jag inte har läst på tillräckligt. Klarar mig nog ändå, men borde har läst lite mer. Ska läsa lite nu. Måste slänga i mig lite käk först.

(Tack till min alldeles egna privata svenskalärare som upptäckte en "liten" miss i mitt förra inlägg. Det ska finnas med ett inte någonstans i texten. Finn ett fel? Sökandet börjar....NU =P )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: