Börjes barnbarn

föralltid

Crossfit

Lördagen passerade med Funky, badhus, hem, göra mig iordning och sen ner till brudarna på fest. Massa kul. Spelade Kinect(?). Superkul! Och lika svettigt förstås.

Söndagen började lugnt. Cyklade sen bort till Colluseum där det var dags att prova på Crossfit. Superkul och lika jobbigt. Pulsen slog och jag har träningsvärk så det heter duga idag. Trampade ner till badet sen.

Idag blev det väääldigt tidigt. Informationsdag på KAU om examensarbetet. Lite givande, men trist att vi inte fick träffa vår handledare. De som hade sin handledare fick massvis gjort och var betydligt lugnare. Vi som blev utan blev snarare mer virriga. Sol'a sken i Karlst'a iallafall. När jag kom blev det direkt till badet. Chill hemma med play. Nu ska jag ta mig till sängen och läsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: