Börjes barnbarn

föralltid

Sista

Sista VFU:n i torsdags. Det blev en gruppkram som avslutning. Gosiga ungar! Eftermiddagen och kvällen blev dans, dans och dans. Duktiga Funky Kidz. Själv var jag lite seg på streeten och raggan.

Sista telebilden idag. Det känns rätt... märkligt. Snart har jag pluggat i 3,5 år. Till sommaren blir jag utbildad Lärare i fritidshem. AAhhhh!!! =D

Efter telebilden träffade jag Emelie. Käk på Katrinedalskrogen. God mat och trevligt sällskap.

Sen iväg till STRIP AEROBIC. Så jävla kul! Tyvärr sista för den här gången. Och jävligt trist att jag varit sjuk de första två. Well well. Hade superkul idag.

Tog en sväng förbi systemet. Lagret är påfyllt till imorgon. Då vankas partaj med brudarna (alla mina storasystrar?) Haha =D Tydligen har man så hög status att det kanske fixas special-mat? =P Ballt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: