Börjes barnbarn

föralltid

Blåmärkt

Kommer jag definitivt vara imorgon. Behövs inte ett kanske. Jag vet. Underbara dans var det idag. Först var det disco. Högt tempo och sjukt roligt! Konditionen är ju dock obefintlig just nu, men det hoppas jag att jag ska lyckas ändra på. Direkt efter blev det ragga. Härligt att få skaka lite rumpa igen. Angående blåmärkningen så kommer det av bakåtkullerbyttan som vi ska köra i raggan. Man kan väl säga att det knappast var igår som gjorde en kullerbytta senast. Det var några år och kg sen. Det svider lite när jag vet hur pass ograciöst det ser ut när mina alldeles för många kg försöker snurra bakåt (som jag förövrigt lyckades göra!). Samtidigt är det motiverande. För kilona ska VÄCK.

Innan dansen så filade jag lite på barndanserna. Relativt nöjd, men inte helt. Imorgon ska jag träffa Sofia, så då ska det nog bli ordning på danserna. Sen blir det fix med badhuset. Framåt eftermiddagen ska jag möta upp och umgås med lillebror en stund. Förmodligen lite mer badhus fix efter det. Och så mer dans =D Street imorgon.

Well nu ska jag äntligen luta mig tillbaka och kolla på Robinson på play. Älskling ringde precis innan och så pratade vi en stund. Under tiden hade mamma ringt, så jag fick ringa upp och kolla läget - vilket innebar att jag missade hela Robinson på TV. Så det får bli play istället. Och någon föda. Sen sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: