Börjes barnbarn

föralltid

Roswell

En chill helg har passerat. Film och SYTYCD på lördagen. Lite sol&bad på söndagen. Måndagen hände inte värst mycket heller. Lite sol i trädgården med Rockklassiker i öronen. Avslutade med film Oceans Eleven och Oceans Twelve. Idag blev det också sol, men desto mindre då solen gick i moln. Drog till Lidl och handlade. Köpte hem revensspjäll som jag tänkte försöka mig på. Knappast i närheten av Dan´s kvalitet, men det blev helt klart ätbart.

Nu har jag börjat kolla på Roswell. Hittade på youtube. En serie som jag tittade på när jag var yngre. Superkul att se igen. Roligt var också att systern i serien spelas av Kathrine Heigl. Fränt.



Och frågan lyder... combat eller inte combat? Motivationen för träningen är som bortblåst. Helvete.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Har boxarna av serien om du vill låna :P

    2011-08-02 | 18:55:58

Kommentera inlägget här: