Börjes barnbarn

föralltid

Vulkanmarknad

I fredags blev det en sväng till Vulkanmarknande med mamma och två av småbröderna. Trevligt var det. Även om regnet började vräka ner. Fick med mig 5 filmer hem. Men det tog tid innan vi kom hem. Bussen var 40 min sen. Och då hade det börjat ösa ner. Inga regnkläder eller paraply resulterade i att jag var genomvåt när jag cyklade hem från hållplatsen. Till kvällen blev det givetvis en av filmerna: Sex and the city 2

Igår tog jag en sväng ner till badet för att fixa lite med simskole-grupperna i medlemsregistret. Så nu är jag KLAR!!! Känns jävligt bra. Nu ska informationen ut till barnen när vi startar igång.

Och idag.. ska jag väl kanske fokusera lite mer på koreografierna till barndansen. Har ju lite kvar att där. Till eftermiddagen blir det träning för E-gruppen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: