Börjes barnbarn

föralltid

Hemma!

Ja, nu är vi hemma från Thailand. Kom hem till vid 17 i onsdags. Då blev det hem med väskorna och ett besök hos mamma och pappa. Sen direkt i säng. Intenstiv dag väntade.

Jag överlevde gårdagen. Började VFU:n kl 8.00. En hel dag där följt av Funky och min egen dans. Släpade mig hemåt vid 21. Betalade räkningar och stupade i sängen. (Välkommen hem och till verkligheten eller vad? =P)

Började 8 imorse också, men jag vaknade till och med före larmet. Så kroppen är ganska pigg, men jag är lite seg i huvudet. Är inte helt frisk heller =/ Torrhosta och känner mig snudd på febrig. Lugn dag är det idag iaf. Var med på fritidsmötet imorse och sen var det planeringstid följt av lunch, så jag knallade ner till LC och det är där jag befinner mig nu.

Tänkte söka lite efter tips och idéer till min VFU uppgift. Barnen håller på med forntiden, så jag och min handledare ska planera något. Vi tänkte eventuellt att de ska få bygga upp en stenåldersby. Får se vad vi hittar på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: