Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Det blev en kort dag på VFU:n. När jag kom tillbaka till när barnen skulle prickas av för fritids, så blev det bara tre barn kvar. Så min handledare skickade hem mig efter ett tag. Kom hem och drog igång en tvättmaskin och sen har jag tittat på de Let´s Dance avsnitt som jag missat. När älskling kom hem kirrade vi mat och godis. Och nu så är det tv igen.

Alla har varit riktigt duktiga i Let´s Dance tycker jag. Och rätt personer har åkt ut - Helena och Alexandra. Får se vem det blir ikväll. Har tyckt Alexander var på tur, men han har varit duktig idag. Annars gillar jag alla kvarvarande: Jessica (bollywood), Figge (street), Tina (disco) och Frank (bachata). De annorlunda danserna var superkul, men (tyvärr?) så minns jag  Claudias Bollywood som var helt suverän och Mattias Bachata som vara sååå het.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: