Börjes barnbarn

föralltid

Kalas

Chill fredag. Badhus och fest i lördags. Hemmatävling i söndags. Igår cyklade jag ut till Espenäs när lillebror hade aktiviteter med sin klass och parallellklass. Slutar ju 3:an, lillkillen. På em fick föräldrar/familjen komma ut. Älskling hämtade oss. Jag hade badhus och älskling förberedde för lite kalas här hemma. Älsklingen min fyllde år och hade bjudit hem sin familj på kalas. Jag cyklade hem från badhuset och deltog i slutspurten på kalaset. Kvällen avslutades med mat och filmen The Blind Side.

Grattis älskling!

(sälen 2009)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

    2011-07-13 | 04:25:37
    Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här: