Börjes barnbarn

föralltid

Husmanskost?

Kommentarer

  • Sofia säger:

    hmm... blev nästan arg när jag läste den där länken... Folk får välja vilken kost de vill för mig, om det passar dem och man mår bra av det så SJÄLVKLART! Kör på det. Men att propagera för det som en religion och fördumma alla som inte följer det tycker jag är idiotiskt, argument som bygger på att alla andra har noll koll och lever osunt.. Förstår du hur jag menar? :) Bli aldrig sån. puss!

    2011-10-27 | 09:56:11
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se/
  • Lizette säger:

    Hej!

    Jag googlade "tegeltapet" och fick upp att du kommenterat hos en tjej som sökte en tegeltapet att du också var sugen på det - fast en i gråtoner, och det är precis vad jag också är sugen på (nu tåls det att nämna att din kommentar var sedan 2009) men jag tänkte iallafall höra ifall du någonsin fick tag på någon sådan tapet, och var i så fall? Jag har letat förgäves! Mvh Lizette

    2011-10-27 | 16:34:57
    Bloggadress: http://endagentanke.blogspot.com

Kommentera inlägget här: