Börjes barnbarn

föralltid

Ellos

Som julafton så här i mitten på september. Beställde lite kläder för någon dag sen. Det hade kommit idag. Stort leende på läpparna hade jag med det gigantiska paketet i famnen.

Det blev två långa linnen. Love. Och så två tjockare tröjor. Riktigt mysiga. Sen vågade jag mig på att beställa sportbh och en KAPPA! Sportbh tycker jag det är svårt med storleken. Kappa har jag kikat på länge nu, men inte vågar beställa. Osäker på storleken och att de är så dyra. Jag är ju kass på att skicka tillbaka (måste bli bättre på det!) Men nu hade jag 50% rabatt på dyraste varan, så jag slog till. Den känns riktigt bra. Det sämre är kragen. Lite för stor för min smak, så jag vet inte om jag ska behålla den eller skicka tillbaks den.....

    

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Behåll! Det är en vanesak bara! :)

    2011-09-17 | 15:25:56

Kommentera inlägget här: