Börjes barnbarn

föralltid

Fullt ös!

Medvetslös!

I fredags gjorde jag INGENTING som hade med badhuset eller dansen att göra. Jag var bara hemma och tog det lugnt. Det behövdes. Måste komma ihåg att varva ner lite och inte ta på mig allt för mycket att göra. Vilan behövdes ju också inför lördagen och söndagen --> Fullt ös.

Igår åkte jag ner till badet vid 13 och träffade Frida för att prata ihop oss lite. Vi skulle stå i dörren och ta emot alla barn och föräldrar. Bassäng *valfritt svärord* har ju läckt, så det blev inget badande för de yngsta grupperna. De fick vara ute och leka lite medan jag och Frida informerade föräldrarna lite om termin. För inte nog med att bassängen är paj.. färgen var slut i skrivaren.. Därmed inga informationslappar att dela ut. Så jag fick ta allt muntligt. Tre gånger igår och fyra gånger idag. Jag är alltså hes i dag. Om någon undrade.

Idag såg det i stort sett likadant ut, förutom att Frida inte var vid min sida. Dock så var det bara en grupp i taget idag, så det var betydligt lättare att hålla ordning. Samtidigt både i lördags och söndags skulle jag ha mina egna grupper =/ De fick tyvärr komma lite i skymundan, men Sprint klarar sig själva och E-gruppen hade Sofie på plats. Hon fick sig en liten utmaning att ha hela gruppen själv första gången. Det är inte så bara...

Efter badhuset cyklade jag upp till dansen <3 Vi började på en tredje(!) dans idag! Haha. Helt stört och helt underbart roligt. Jag får sätta mig imorgon och skriva ner alla danser. Kommer inte komma ihåg annars.

Och eftersom jag ändå var "i krokarna" så åkte jag ner till badet igen efter dansen för att träffa Sara som hade startat upp vuxengrupperna. Tänkte hjälpa henne att samla in kontaktuppgifter och ge henne de gamla listorna. Kunde inte skriva ut nya eftersom skrivaren saknade färg, som sagt.

Jaaa..
Så nu är hela simföreningens breddverksamhet igång. Simlinjen, Sprint och Vuxengruppen. Så skönt. Nu får det bara rulla på och så får vi i kommittén styra det åt rätt håll. Ska bli kul och spännande. Hmm, skoja bara. Teknikskolan ska igång imorgon. Men sen så =P

Nu är jag helt slut!! Får se om jag hittar någon mat i kylskåpet. Sen sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: