Börjes barnbarn

föralltid

Easy like a sunday morning

Långa-dagen har passerat. Barndansen gick finfint. De är så duktiga. De äldre snappar upp koreografin jättesnabbt och de yngre är ena riktiga tuffingar =)

Badhuset gick riktigt bra det med. Det känns så otroligt bra med de tydliga målen vi har nu. Ingen ska kunna slinka igenom utan att ha nått målen i varje grupp. Min egen grupp gick det också bra med. Full fokus på de som ska iväg och tävla nästa helg. Sista träningen för de idag eftersom det är inställt - djupa/hopp bassängen ska fyllas! Haha. Blir glad för bara det =P

Cyklade sen till min egen dans. Tydligen blev vi bara tre i den gruppen, men vi ska köra ändå. Och det är så kul! Danserna är underbara och sitter hyfsat bra.

Nu är jag sliten. Har kollat lite play: Bonde söker fru och Lyxfällan. Och just nu är det True Talent, söndagsfinalen som jag tittar på. Alla är ju riktigt bra. Fetstil gillar jag lite mer.

Robert - härlig prick, härlig röst
Linnea - mjaa, ingen favorit hos mig, hon har inte fångat mig (än?)
Sara - inte lika bra som förra gången
Sofia - gillar henne skarpt! mycket bra låt också, notera texten i min header
Fred - härlig röst
Emma - bra jobbat, tycker hon är helt okej
Emelie - fin röst, men skulle gärna vilja höra en engelsk låt
Jacob - mjaa, sådär
Ida - helt okej, bättre förra gången
Ellinor - mycket bättre den här gången, hon trashade verkligen sönder låten förra gången
Paulina - hennes första framträdande är svårtslaget, men riktigt bra den här gången också
Dimitri - grym

Men åt h-vete med all reklam! Dåligt dåligt. Till och med 4:ans play har haft mindre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: