Börjes barnbarn

föralltid

What to do?

Festen igår blev riktigt trevlig. Mycket trevlig folk. Ett härligt gäng. Badhus innan gick bra. Hade backup från Frida, så det gick bra trots att det var några ledare färre pga tävling.

Söndagen startade bra med barndansen. Duktiga som vanligt. Badhuset gick sämre. Åkte därifrån lätt skakad och något mer överkörd. Vidare till min egen dans och fick dansa av mig. Skönt.

Nu. Känslorna och tankarna pendlar hejvilt. Ena sekunden är jag ändå ganska stolt över mig själv och känner ett jävlaranama - det här fixar jag, det här ska vi styra upp! Nästa sekund känner jag mig inkompetent, kass, osäker, värdelös.

Och jag vet inte om jag ska försöka skaka av mig allt tillfälligt, stanna uppe länge och njuta av (och trösta mig med) massa play: True Talent, Fångarna på fortet, Moraeus med mera, Sommarspelen...... Med risk för att jag inte lyckas och får en halvdan play-kväll. Eller om jag ska gå och gråta mig till sömns, drömma lite hemska drömmar och hoppas på en bättre morgondag.

What to do?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: