Börjes barnbarn

föralltid

ÄLSKA DANS

Igår var det alltså avslutningsshow med bästa dansskolan - Karlskoga Dans Center.
 
ÅRETS ADVENTSKALENDER - JULKUL
 
Släktingar från USA - gangster tomtar
(street fortsättning)
 
 
 
Bomb - Vad gör tomtenissarna under lågsäsong? Jo.. de dansar så klart =D
(experience the motion)
 
 
 
Vättarna kommer och förstör julen!
(street avancerad)
 
 
 
KDC´s egna luciatåg
(street avancerad)
 
 
 
Julshopping
(disco)
 
 
 
Jul i underjorden - zombie
(experience the motion)
 
 
Jag har lånat filmklippen från "Elias" som dansar i alla grupper som jag är med i. Var även med lite grann på öppningsnumret där det var en mix av snuttar från flera gruppers olika nummer. Och så var jag även med på scen när vi provade på nya stilen wobble med publiken. Får hoppas att det kommer upp massa fina bilder på facebook sidan sen.
 
Helt mör i kroppen är jag idag. Efter showen blev det julbord på Strandkanten med älskligen och hans familj. Inga fel! Efter maten åkte vi hem till älsklingens pappa och spelade sällskapsspel en liten stund innan vi åkte hemåt. Jag däckade ganska omgående. Vaknade ganska precis efter 8 timmar, vilket jag brukar behöva ha. Skallen var nog med mig, men inte kroppen. Orkade inte gå upp =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: