Börjes barnbarn

föralltid

Titta här - tussilago hittade jag igår när...

mms_img-33380355 (MMS)

Titta här - tussilago hittade jag igår när jag var påväg till barndansen. Såg även några vitsippor. Gårdagen var fullspäckad i vanlig ordning. Och stressad blev jag när jag upptäckte att jag lyckats radera(?) "avslutningslappen" från datorn. Jag hittade den inte iaf, så det blev till att slänga ihop en ny strax innan. Efteråt fick jag skynda med till affären och handla innan badet, men efter det sen var det lugn. Förutom stress-rycken jag hade fått i ögat :-( Nu är jag på g hem från jobb. Har varit en del på SFI i både hem- och grannkommunen. Förra veckan gjorde jag min första dag på högstadiet. Det var... en upplevelse kanske man kan kalla det :-) Det blåser lite förändringsvindar. Ett möte i fredags som vi får se vad det blir med. I badhuset har det snarare blåst storm för min egen del, men det har börjat lugna ner sig lite nu. Grejat i trädgården har jag gjort också. Ena raden av de där satans nyponbuskarna har jag kapat ner till markhöjd. Så skönt! Får se om jag orkar ta andra halvan idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: