Börjes barnbarn

föralltid

Loreen - Euphoria

Nu har jag avverkat de tre jobbdagarna på min VFU-skola. Och jag fick bara återigen bekräftat att det är den åldern jag helst jobbar med. Så mysiga barn. I torsdags hade de elevensval utomhus, och jag fick hålla i en station med vatten. Tur med vädret, kan man säga =) Barnen ville mer än gärna doppa huvudet i hinkarna med vatten eller hälla vattnet över sig.

I onsdags hade vi möte med banken. Träffa får bankman och snacka lite. I torsdags var det dans =) Inte sluta man dansa för att det varit avslutning. Nehedå. Då fortsätter man på sommarkuserna serru. Vi fick testa på pardisco. Riktigt kul. Gillar upplägget. De kommande gångerna kommer vi testa på gruppdisco och även par- och gruppstreet.

I helgen var det chill hemma. Grillade med älskling och jag kollade på Let´s Dance och framförallt Eurovision Song Contest, självklart! Och Loreen tog hem segern. Så värd. Bra låt. Bra framträdande. Bra tjej. Bra dans. Bra dansare. Bra ljus. Bra allt.



I söndags var det "Utmanaren" för de små simmarna i badhuset. Gick fin fint.

Idag efter jobbet hoppade jag in hos frissan och bokade tid. Dags nu. Dags för längesen.. Som vanligt. Men nu är det bokat iaf. På onsdag tänkte jag bjuda med mamma på Rising Stars. Tre dagar jobb är inbokat också so far. Härligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: