Börjes barnbarn

föralltid

Smygfoto

 
Kunde inte låta bli. Det brukar komma en man med sin hund så gott som varje dag till fotbollsplanen utanför mitt fönster på jobbet. Oavsett väder står mannen där och kastar boll till hunden som glatt rusar efter.
 
Ibland önskar jag att jag vore den hunden.
 
Speciellt en dag som den här när solen skiner och himlen är blå.
 
Men jag ska inte klaga. Första handledningen gick snabbt och smärtfritt. Nästan klar med nästa veckas planering.
 
Helgen passerade smärtfritt den också. I lördags höll jag i simlektioner för dem minsta efter ett djungeltema. Så underbart att vara med dem små.
 
Kvällen spenderades med älskling. Vi kirrade god mat och tittade på film i vårt nya biorum.
 
På barndansen igår övade vi enbart inför showen. Danserna satt bättre än vad jag trodde. En glad överraskning. Min egen dans gick också bättre än förväntat.
 
Idéer till simskolan slog ner som en blixt. Oväntat. Känslan "nu jävlar!" infann sig. Också oväntat. Men kul förstås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: