Börjes barnbarn

föralltid

Tycka till

Jag vill också tycka till lite =P Men jag behöver inte skrika ut vad jag tycker i en diskussionstråd utan mina åsikter får hamna här på bloggen.
 
 
Kritiken mot coops reklam.
 
Många verkade tycka att den är sexistisk (diskriminerande kanske hade varit ett bättre ord?) Men mjaa. Kanske lite. Men vad jag garvade när jag såg den första gången. Jag var ju helt inställt på en lite Liam, 5 år, skulle dyka upp någonstans.
 
Och några kommentarer som jag skymtade tänkte ju lite som jag och såg det här vardagliga som coop syftar på. Det stämmer ju! Jag skulle definitivt kunna hitta min sambo bland teknikprylarna. Inte så att han försvinner iväg dit under tiden som jag får handlaa själv, men han skulle ju absolut stanna och pilla lite. Lika mycket som jag stannar vid klädavdelningen och bland dvd-filmerna.
 
Så varför inte göra två reklamfilmer? En där kvinnan ropar på mannen. Och en där mannen ropar på kvinnan.
 
Så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: