Börjes barnbarn

föralltid

Mina torsdagar

"When live knocks me down, instead of getting back up I usually lie there and take a nap."
 
Jag är helt jävla slut på torsdagar. Planen jag hade när jag fick veta att jag skulle ha två jobb var att jag skulle pallra mig iväg på Body Balance på morgonen och sen jobba till någon gång på em och sen jobba en halv fredag. Men det går inte. Jag är så trött. Inte så konstigt iofs eftersom lör-ons är väldigt intenstiva dagar. Om jag kanske lyckas lägga mig tidigare på kvällarna och få ordentligt med sömn så kanske det blir som jag har tänkt. Men det finns ju massa kul på play som jag vill titta på som håller mig uppe. Jaja. Någon gång =P
 
Uppdaterat? Mja, det har väl inte hänt så mycket tror jag. Jobbat. Det är väl det jag har gjort. Och dansat förstås. I helgen blir det Sunne på träningsläger med styrelsen. Det blir väl givande och bra hoppas jag, men är ju inte helt taggad eftersom jag missar Nettz partaj. Hade ju hellre hängt med bruden och gänget.

Kommentarer

  • Nettz säger:

    aaw <3 kommer inte alls vara samma sak utan dig <3

    2012-09-28 | 00:37:17

Kommentera inlägget här: