Börjes barnbarn

föralltid

Varning för långt inlägg!

Det var jävligt gött med lite ragga med Sofia. Alldeles för länge sen som jag körde ragga. Men som det verkar så ska dansskolan köra ragga igen till våren =D Happy! Det skulle tydligen också bli en till dansdag i veckan! Med en sprillans ny dansstil också. Kul kul kul kul.
 
Glömde svänga förbi systemet efter dansen, men jag hade ju lite dricka kvar hemma sen förut. Det fick duga. Direkt efter badet tog jag mig bort till fantastiska sällskapet Nettz och Veronica. Precis vad som behövdes. Bara få sitta och snacka <3
 
Behöver jag ens säga att veckorna fortsätter likadant?
 
Det som var nytt var uppstarten av barndansen i söndags. Nervöst, självklart. Det gick helt okej. Men failade lite på tidsplaneringen. Well. Bättring tills nästa gång.
 
Styrelsemöte i måndags. Jag var helt inställd på att det var jag som var mötesvärd och skulle kirra fika, men fel hade jag. Jag som hade gått och gruvat mig och klurat på vad jag skulle fixa och hur jag skulle få med mig allt på cykeln. Nästa gång är det min tur.
 
Min sprintgrupp har förökat sig lite till, och det är superkul! I tisdags ville de dessutom testa vattenbalett, bara sådär på egen förslag. Det gav något att klura vidare på.
 
På dansen igår kände jag mig sådär härligt smidig trots min övervikt. Kändes som jag kom ner längre än vanlig i alla stretchövningar. Men glädjen vändes som en jäkla pannkaka när vi skulle göra en satansjävla golvserie på streeten. Och ingen lätt sådan heller. Golvserier har jag klarat förut, men den här bara NEJ.
dudittfetajävlaaskommeraldrigklaraavdethäreftersomduärlikasmisigsomettjävlakylsåp
 
Det var det. Nej, jag ska försöka sluta gnälla. Jag vet att jag borde klara det, men det kändes sådär. Där och då. Önskar ju att jag inte var så stor och klumpig. Men det är ju så jävla svårt att göra en förändring och framförallt hålla kvar den!
 
Käre nån vilket långt inlägg det blev. Jag måste försöka blogga lite oftare så det inte blir megainlägg. Mycket händer ju under veckorna nu med dubbelt jobb, egen dans och barndans. Behöver få skriva av mig. Det är kul när det är fullt upp. Tufft, men kul. Skulle ju vilja kunna blogga med mobilen, men det funktionen fungerar tydligen än, efter att de gjort om på blogg.se. Därför kom inte skorna upp btw.
 
Oj vad klockan går också. Hade tänkt jobba í badet på fm, men det var väldigt skönt att ligga kvar i sängen. Inte bra. Men jag får ta och åka dit i em istället. På schemat idag: lunchmöte med chefen och kollegan, följt av kalas för farmor som fyller 75, lite jobb i badet och på kvällen blir det street.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: