Börjes barnbarn

föralltid

Nämen hej!

Förra söndagen jag skrev så hade de första avslutningarna betats av. Nu är allt slut. Finito. Helgen 23-24 nov var det simskolan som hade avslutning. På söndagen drog jag på tävling i Säffle med några i min tävlingsgrupp. De var suveränt duktiga, och en hamnade på pallen dessutom. Jag slängde ihop en artikel, så vi kom med i tidningen =)
 
 
Helgen därpå var det avslutning för simidrottsgrupperna. På fredagskvällen hade jag och älskling en dejt. Vi bokade bord på Woody´s och käkade där. Mycket mat och mycket gott. Lätt värt pengarna. Sen blev det bio. Fortsättningen på Hunger Games. Väldigt mysig dag <3 Lördagen blev det fest med polarna. Lite mysigt chill häng sådär. Perfekt.
 
Under vardagarna har det blivit jobb, dans och chill. I badhuset har allt fokus varit på att träna inför Luciadoppet som ägt rum denna helg. Mina konstsimmare har haft extra träning, så det har blivit en tur till badhuset varje dag denna vecka. I fredags kom genrepet och Luciadoppets magi och julkänsla började infinna sig. Luciadoppet får ett eget inlägg med bilder.
 
På kvällarna har det blivit mys med älskling. På fredagskvällen lagade vi egna burgare och myste ner oss i soffan med Avatar på projektduken. På lördagskvällen köpte vi med oss mat hem och kollade på lite Big Bang innan vi hoppade i vår ute-badtunna-pool för ett eventuellt sista dopp. Snön och kylan har kommit nu så det börjar bli dags att plocka ihop den. Eftersom snön hade kommit så passade vi på att rulla lite i den också =P Kaaaaaallt! Men väldigt skönt att hoppa i poolen direkt efter.
 
 
Nu har jag kommit hem från Luciadoppets sista dag. Ätit, sneglat på lite play, flyttat över bilder och skrivit lite blogg samtidigt. Nästa vecka blir det fokus på dansens istället och kommande dansuppvisning på söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: