Börjes barnbarn

föralltid

Mina knän

Vaknade tidigt idag, men orkade inte riktigt gå upp. Låg kvar och trynade lite. Åt mat och tog bussen till badhuset. Jobbade några timmar och tog bussen hem. Snabbt byta om till danskläder, äta och iväg till dansen. Onsdag = Tre timmar. Underbart. På fys körde vi lite blandat styrka och teknik, så det var inte alls lika jobbigt som förra gången. Raggan gick betydligt bättre. Men mina knän är inte stormförtjusta i så mycket dans med böjda ben. Ännu värre blev det på streeten där vi ska snurra på knä. Mitt blåmärke från vurpan sitter fortfarande kvar så det gick inte riktigt. Blir till att ha nå knäskydd nästa gång och se om det funkar.
 
Imorgon har jag bokat in mig på Balance. 7.10 börjar den. Galet tidigt. Ska försöka få i mig mat innan också. Får åka med älskling dit. Sen blir det jobb direkt efter det. På em är det möte med chefen igen. Får se om han tycker att jag har skött mig. På kvällen blir det street.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: