Börjes barnbarn

föralltid

Sköna säng

Sängen var sådär fruktansvärt skön imorse. Svårt att gå upp även om jag var relativt pigg. Och detta trots att en viss katt kände för att väcka mig fyra imorse. Fyra!
 
Dagen på SFI gick fin fint. Kul att undervisa lite mellan föreningsjobbet för att få lite omväxling. Stannade och hjälpte syrran lite också innan vi åkte hemåt. Landade i soffan en kort stund. Åt mat och vidare till badhuset. Skippade att jobba. Körde bara min grupp och simmade själv. Missade bussen och fick ta en promenad hem.
 
Nu ska jag försöka komma fram till något slags avtal med katten. Fast hot kanske fungerar bättre? Blir inget godis på fredag om du fortsätter väcka mig alldeles för tidigt! Okej?! Dutti kisse. Kom nu så går vi och lägger oss och myser i sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: