Börjes barnbarn

föralltid

Uppstart dag 2

Då var den helgen över. Lite orolig start idag på morgonen. Visste inte om jag hade tillräckligt med ledare, men tillslut så. Och jag kunde känna mig lugn hela dagen. Helgen har gått prima och jag är stolt över mina ledare. Härligt att se deras engagemang. Senare hade jag även min egen grupp med min fina kollega som är tillbaks hos mig. Underbart. Avslutade i badet, tog min packning och promenerade till dansen. Happy happy happy! Vi fick ha Sandra idag som körde ett teknikpass med oss. Först uppvärmning, stretch, styrka och sedan teknik i kickar och piruetter. Kommer bli ett sådant pass i veckan, där vi kommer varva kondition, styrka och teknik. Nu längtar jag som tusan till alla andra stilar som jag kommer köra den här terminen - disco, wobble, street x2, ragga och show.
 
Lagom slut när jag kom hem. Mest i huvudet. Kroppen var inte så farligt, men det märks väl imorgon om inte annat. Käkade lite lax framför Så ska det låta på play. Och nu är det dags för sängen. Imorgon blir det troligtvis en lugn dag. Jag hade tänkt jobba lite grann innan jag har min äldre grupp på kvällen. Annars måste jag banka in lite barndanser i huvudet och kroppen. Uppstart nästa helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: