Börjes barnbarn

föralltid

Avresa 2

Det lyfte inte riktigt sist. Höhö. Allvarligt. Försökte lägga upp en bild med lite text. Nej. Försökte lägga bara text. Nej. Gick in via internet. Nej.

Späckad dag igår. Mer än en vanlig söndag. Packa, nyckel till mamma, barndans och simgrupp. En hel del föreningsjobb som skulle fixas innan jag drar.

När jag kom ner till badet fick jag lite mer att göra. Enkät och simmare som skulle flyttas upp. Kollegan behövde lite hjälp också. Han hade tagit emot en ny simmare som nyss flyttat hit från Thailand. Simmaren kunde ett simsätt. Och ingen svenska.

"Nog för att jag kan lite thai, men inte så bra." ;-) Skämtade jag. Han visste ju då att jag skulle till Thailand och jag hade sagt att jag kan hälsa på thai.

Jag följde med upp på kanten och där står - min elev från Sva2x! Kul :-) Lära ut simning utan språk har jag ju gjort förut, så efter ca 10-15 min kunde han två simsätt till. Fan vad jag är bra. Skryt, jag vet. Men va fan ;-)

Allt blev förskjutet så jag blev sen till dansen. Precis när jag stormade iväg kom Simon i bilen. Gött med lite flyt! Jag hann vara med på majoriteten av dansen.

Direkt iväg och handla matsäck. Hem, äta, packa det sista och försöka jobba klart. Efter 2 kom jag i säng och vid 6 ringde klockan och jag stressade med det sista.

Efter en busstur, som varvades med läsning i Harry Potter och halvsova, är vi nu framme på Arlanda. Väntar på att få gå ombord på planet.

Underbart!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: