Börjes barnbarn

föralltid

Shopping

Tog bussen in till Örebro för en shoppingrunda. Började på Myrorna för att spana efter röda byxor till dansföreställningen. Fixat för 45 spänn.

Sen blev det besök på HM, Lindex, kappahl, veromoda, glitter m.fl och flertalet vändor till provhytten.

Kom hem med ett par skor, toffsar, två halsband, typ sju tröjor och ett par byxor. Köpa byxor i butik är värdelöst för min del. Tacka vetja Ellos. Ska lägga en beställning där nån dag.

Det är inte så svårt att gissa vilken färgskala jag föredrar på kläder...



Kirrade käk när jag kom hem och kollade på "Lets Dance" på play följt av "Hela Sveriges fredag" på tv. På tv! Förutom film, så minns jag inte ens när jag använde tvn för att kolla på ett tv-program senast. Det var riktigt länge sen.

Nu blir det läsa Harry Potter en stund. Sen sova. Imorgon drar vi till Stockholm! Rock of ages!!! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: