Börjes barnbarn

föralltid

Hemmajobb

I måndags blev det fullt ös direkt. Vi hade besök av idrottsfritids, jag hade ett möte och sen en internutbildning med de yngre ledarna.

Ledig tisdag och onsdag. Mer eller mindre utslagen pga mens och eventuellt lite sjukdomskänningar. Vill-inte-bli-sjuk!

Dansen har gått riktigt bra trots ovanstående. Trodde också att jag skulle vara lost efter lovet, men stegen satt riktigt bra. Bara 4-5 gånger kvar till showen, så alla danser börjar bli klara nu.

Idag var det jobb igen. Hann inte med allt som jag hade tänkt så jag har suttit här hemma och jobbat lite. Jag har haft en fantastisk assistent till hjälp:



Vad kan gå fel då liksom? :-)

Tyvärr behöver jag ta mig ner till jobbet imorgon igen. Well well. Bara att bita i det sura äpplet. Måste försöka vända tillbaks dygnet lite, så jag får väl använda jobbet som hjälp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: