Börjes barnbarn

föralltid

Melodifestivalen

Jobb som vanligt under helgen. I lördags hade jag mina tre grupper, men Sofie fick ta tävlingssimmarna själv eftersom de bara var tre st och hade två eventuellt nya ledare som var på plats. Så jag körde lite introduktion med dem istället.

På kvällen blev det köpmat och Melodifestival final. Flera helt ok låtar som har växt när man har lyssnat på dem i efterhand, men Sanna var min favorit. Det är dags för en ballad nu!

Jag fick in två till ledare på söndagen. Visserligen yngre men de kommer bergis växa in i rollen. Skönt. Behöver bara stuva om lite grann så ska nog hösten lösa sig.

Gick upp till dansen. Byggde på med två nya åttor. Det var steg från en tidigare dans vilket var skönt. Hemåt och kollade på Criminal Minds med älskling. Kanske ett eller två avsnitt för många eftersom jag var jättetrött idag.

Åkte till jobbet på eftermiddagen. Flyttade barn till sina nya grupper och bjöd in ett gäng nya. Tränade mun egen grupp på kvällen. De fick simma valfritt hela passet och ta Simborgarmärket om de ville.

Hem. Mat. Criminal Minds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: