Börjes barnbarn

föralltid

Mysiga höst

Wow okej. Dags för en uppdatering på vad som har hänt.
 
Meatadels jobbrelaterat. Jag följde med chefen på ett möte (15 sep) angående nya öppettiderna. Jag fick agera "assistent" eftersom jag har rätt bra koll på föreningens tider. Skapligt nervös var jag innan. Men det gick väl... Okej. Vet inte. Bara. Krångel liksom. Direkt efter hade jag och chefen ett litet möte på kansliet, som för övrigt var färdigrenoverat. Lite konstruktiv kritik fick jag. En spark i röven kan man också kalla det. Behövligt, men till viss del... kanske en gnutta orättvist... Det är överspelat nu, och jag har steppat upp och fått positiv feedback =)
 
Vi hade första Utmanar-tävlingen (21 sep). Jag hade en hel drös med ungar med. Min hjälptränare kunde dock inte dyka upp som utlovat (suck och stön), men underbara Sofie kunde hoppa in som min sidekick. Förra helgen (27-28 sep) hade vi första stora tävlingen för mina yngsta adepter. Totalt 40 simmare från klubben blev det som åkte iväg i en stor buss med mig och tre tränare till. Det var som det ska vara på en tävling. Kul, rörigt, busigt, mysigt, svettigt, varmt osv. På lördagskvällen hade arrangörerna ordnat med poolparty =) Vi åkte hem med flera medaljer, massa personliga rekord, erfarenheter rikare och pokal för bästa klubb =P
 
 
Och så har jag varit på HLR uppdatering (30 sep). Förutom jobb, så var jag självklart iväg och röstade den 14 september. Vi hade lite partaj (19 sep) för Nettz som fyllde år. Blev en bra kväll. Något intressant är dock att jag lyckades "supa bort" en hel bag in box... Alltså inte att jag drack upp hela, utan jag har lyckats dumpa av den någonstans på vägen hem. Troligtvis på en skolgård(!) Jaja. Dagen efter fick jag åka gratis buss. Värt att nämnas faktiskt, eftersom jag sedan jag köpte cykeln har behövt åka buss två gånger, och har fått åka gratis båda gångarna... Skills =P Denna lördag var det tydligen Europeiska trafikveckan, typ.
 
Annars har dagarna bara rullat på. Jobb som sagt. Massa underbar dans <3 Foten har blivit bättre, så snart kan jag vara med fullt ut. Och jag mår bättre rent allmänt, antagligen tack vare maten och rutinerna. Den vackra hösten är här nu. Svalt i luften, värmande sol och vackert ute. Mörka kvällar, så det har blivit många myskvällar med playkanalerna, tända ljus och te eller vin.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: