Börjes barnbarn

föralltid

Pics. & dates

 
 
Orkar inte skriva någon längre analys av allt som hänt sen sist. Det är en del, men ändå inte. Slutet på feb blev jag sjuk. Igen. Rejäl feber denna gång som jag aldrig varit med om tidigare. Och sen smärta i svanken. Det gick över, så jag slapp kontakta sjukvård. Smulan blev också dålig. Slutade äta, så vi fick ta henne till vetrinär. Kattskrället började äta igen och är återställd, men något mer bortskämd nu än innan pga lyxdiet. På jobbet är det mycket på gång med miniläger, sommar simskola, årsmöte, ny styrelse, ny BK, ny hemsida, ny anmälningshantering, fast arbetstid osv. Det är som vanligt dansen, mina simmare och mina fina vänner som gör mig glad. Ljusglimtarna är Sälen, Sigge och Riskornet =)
 
 
 
Pics.
 
Selfie innan festen hos Nettan
 
Simmarna
 
Något mindre glad katt med bandage hos vetrinären 13 mars...
 
...något bortskämd katt när vi åkte iväg till Sälen.
 
Sälen (Lindvallen) 17-20 mars
Vi åkte upp på tisdag och på kvällen blev det käk, vin och sällskapsspel med C-G och Elaine. Sen blev det två dagar i backarna och massa mys med god mat, vin, sockor och kamin på kvällarna. Hemfärd fredag.
 
Dans
Hade en hel del koreografi att ta igen efter Sälen, men det blev bara kul att kasta sig över alla nya steg och bara ge sig hän till 100%. Nya danskläder är beställda <3
 
Miniläger
Intenstivt och roligt. Som det ska vara, helt enkelt.
 
Grillhäng och charader med Sofie & co på Skärtorsdagen
 
 
 
Dates...
20 feb - fest hos Nettz
22 feb - simtävling, en tränarkollega tog hand om kidsen som var iväg, och jag tog hand om de som var hemma
23 feb - idrottsfritids
25 feb - på årsmöte, med feber (igen)
26 feb - firade födelsedag med sjukdom
28 feb - ont i svaken
2 mars - idrottsfritids + SK möte
9 mars - genomgång av nya hemsidan
10 mars - genomgång av nya anmälningshanteringen
11 mars - dejt med Anneli
13 mars - vetrinären med Smulan
15 mars - BK möte
17-20 mars - Sälen
23 mars - gick över till fast arbetstid
25 mars - möte x 2 (sommarsimskola + miniläger)
26 mars - blev faster
31-1 mars/april - miniläger
2 april - grillfest med Sofie & co
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: