Börjes barnbarn

föralltid

Fina flickor

Semestern närmar sig. Sommarsimskolan rullar på och jag sitter och försöker pussla ihop hösten. Börjar bli klar och det känns bra. Tappat några ledare, men de som är kvar kommer bli ett starkt team. I övrigt har jag grupperna några pass kvar och vi hade tävlingen sommarsim. På eftermiddagarna blir det soffan med netflix, viaplay eller popcorntime.

Jag och Simon har kollat på bland annat "Grown UPS" 1 och 2, med Adam Sandler. Alltså... 2:an.. Jag gillar Sandlers filmer i vanliga fall, men det är vara nästan bara plåga att kolla på. Det var en ny upplevelse. Nu försöker jag kolla på The Mentalist (tack för tips Emelie) på popcorntime, men det går lite segt eftersom jag vill kolla från första säsongen.

I torsdags blev det brudhäng ute i Lunedet med Anneli, Emelie och lilla Linnéa. Fin eftermiddag med fina flickor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: