Börjes barnbarn

föralltid

September

Okej. Det var inte bara min röst som försvann. Tydligen hela jag ifrån bloggen. Jisses vad det har hänt grejer sen sist. Nytt år till och med.

Det får bli en liten resumé per månad som har passerat.

September först ut.

Uppstart såklart. Möten hit. Möten dit. Inga konstigheter egentligen. Jag hade en trevlig date med Rebecka på Mr James för att prata om allt och lite till, men en hel del dans.

12-13 sep åkte styrelse och kommittéer till Selma Spa i Sunne för att jobba. Jag tror jag vågar påstå att det var den bästa träffen. Mycket bra diskussioner. Och framförallt BK. Vilket team!

22 sep var startskottet för en… jag vet inte ens vad jag ska kalla den här hösten som har passerat… Får återkomma, om jag kommer på något ord. Hursomhelst, så var jag, chefen och kollegan på en distriktsträff i Örebro som Simlinjen. Det var på hemvägen som jag och chefen började spåna på lite idéer. Förändringar på gång. Tankarna snurrade som aldrig förr.

En natt skickade jag ett mail.

 


September i bilder:

Min efterlängtade Mega Jam t-shirt!
 
Ny mobil! LG-G3.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: