Börjes barnbarn

föralltid

December

Nu har det gått sådär crazy bananas länge sen sist jag skrev, så jag kommer knappt ihåg vad jag gjort. Men enligt bilder är det följande:
 
Allmän taggad inför KDC show (blir ett eget inglägg med bilder därifrån). På sista lektionen blev det "gossedjurskalas" i vanlig ordning, och då fick Nomis följa med. Några dagar senare hade jag skönt häng med den riktiga Nomis <3
 
I december fick jag längre vikariat med mina boys på jobbet istället för att gå som timvikarie. Väldans trevligt. Och när skolan hade ledigt, så hängde jag med kidsen på fritids och var på Boda Borg, pärlade pärlplattor, körde trampbilar och spelade Skipbo m.m.
 
Jag var också till optikern på linsträning och provade även massa olika glasögonbågar. Med hjälp av nära och kära, så lyckades jag tillslut välja ut två par som jag köpte sen i februari.
 
Tog en tur in till Karlstad för att spana in när KAU Dans hade en uppvisning. Kul att få kramas lite med Amelie och titta på dans i lite mer konstnärlig form. Innan var det en intressant föreläning om TID.
 
Känslorna pendlade upp och ner...
 
Längtade till julen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: