Börjes barnbarn

föralltid

Juni

Skolavslutning
I juni blev det några sista dagar med mina boys. Började i september och fick möjligheten att följa grabbarna + klassen hela vägen till skolavslutning. I med- och motgångar. Det var fint. Cyklade hem med en korg fylld med blommor. Sen blev det bus med barnen på sommarfritids.
 
 
 
 
Lillebror <3
Den lille är inte så liten längre. Lillskiten har slutat nian.
 
 
 
Dansen
Showen är slut och uppehåll över sommaren. Den här sommaren fick jag möjligheten att hålla i en sommarkurs i hiphop. En kul utmaning! =)
 
6 juni
Nationaldagen firade jag ute i den svenska naturen. En låååååång promenad.
 
 
 
Bästis x2 i Göteborg
Åkte till Göteborg med Simon för att fira one-year-break-up. Ja. Så gör vi. Fullt ös i karusellerna på Liseberg. Som vi brukar göra #vigörom <3
 
 
 
Han åkte hem. Jag stannade kvar en natt på hotell för att dagen efter strosa runt i Göteborg och senare möta upp Anneli för lite käk följt av "I love musicals" för att fira att vi fyllt 30 =D
 
Underbart!
 
 
 
But then....
 
 
 
 
 
My band-aid
Lyckligtvis har man världens bästa syster, svåger och Nettz
 
 
 
 
Midsommar
Hör och häpna... Hemma hos mig i min lilla lya. En fin kväll med fina vänner <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: