Börjes barnbarn

föralltid

Maj

Dags för nästa bebis... =D Denna gång är det kusinen Sofie som fick en liten tös.
 
Alma 2 maj
 
 
Jobb
I maj brukar det vara fullt pådrag ute i skolorna med diverse jippon som ska betas av. Vi var bland annat iväg på Rising Stars i Nobelhallen. Kul. Sen sviker minnet mig och det glest både bland bilder och i kalendern, men jag tror att det var den här månaden som vi hade ett organisationsmöte som rörde upp känslor och tyckanden i leden. Jag hade haft det på känn och mötet bekräftade att jag inte kunde få vara kvar och följa min pojkar till tvåan. En vecka senare hade jag möte med chefen som tackade för det jobb jag gjort och förklarade att det har med ekonomin att göra. Ytterligare en vecka senare blir jag inkallad igen och får ett erbjudande om att vara kvar i organisationen, dock inte med pojkarna, men med andra uppgifter. Vikariat på 50%. Ja tack =D Perfekt ju!
 
Skojsigt
En kollega hade fyllt 60, så vi gick ut på en kombinerat firade/afterwork på O´Learys. Det var trevligt. Jag var även på en dejt med Rebecka och hennes mage =D En bebis till i min närhet är på g =)
 
Dansen
Terminen tog slut och det var dags för show. Det fixades rekvisita och vi genrepade. Fina tack-gåvor fick jag också. Sen hade vi ett första möte inför vår kommande danstävling. Det är på riktigt nu!
 
 
 
Fest
Lite festligheter med vännerna har jag också haft. Och jag börjar bli grym på det här med selfies =D
 
 
 
Brum brum..
Började öva bakom den här också:
 
 
 
Husvagn
 
 
Fniss... =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: